Nissan Forum banner

1 - 16 of 16 Posts

·
I command you to SEARCH
Joined
·
2,748 Posts
Yo man,
It was nice meeting you at the Pizza Meet last month. :D
 

·
Registered
Joined
·
152 Posts
Discussion Starter #5
i dont have any good pics lately cuz my digital camera is broken ass but i'll try to get some. when are those damn carbon hoods gunna be out that you were talkin about StealthB14? anyway latee dudes
 

·
Registered
Joined
·
152 Posts
Discussion Starter #7
its the r33

its the r-33 front end. i got it for 380 shipped for streetweaponkits.com. it fits pretty well. it really sucked cuz 5 days after i got it painted and put on i hit a raccoon and cracked it. anyway, ill wait til after winter to fix it but its not too noticeable anyway. later
 

·
Registered
Joined
·
152 Posts
Discussion Starter #9
nope

i put it on myself and im only 16 soooo. it doesnt fit quite right under the headlights but nothing noticeable and its VERY thick and durable so its a quality front peice.
 

·
Registered
Joined
·
152 Posts
Discussion Starter #11
cutting

oh yeah,
the part where it indents up above the liscence plate has to be cut a little bit so it can fit over the black bumper. not difficult to do though.
 
1 - 16 of 16 Posts
Top