Nissan Forum banner

1 - 14 of 14 Posts

·
In Ur Threadz - Deleting!
Joined
·
1,906 Posts
awww...that hurts man. Good luck!
 

·
DNE's VZR Conversion
Joined
·
6,079 Posts
WHY MAN WHY !!!
 

·
Registered
Joined
·
14 Posts
Rathi134 said:
wtf what changed your mind?
it had to be the 4-Teens
:cheers:
 

·
even better the 2nd time
Joined
·
2,719 Posts
Discussion Starter #8
Rathi134 said:
wtf what changed your mind?
im giving the car another chance

im pretty much fed up with it
but if things go better in the next few months, i'll keep it

if not, im getting rid of it
 

·
In Ur Threadz - Deleting!
Joined
·
1,906 Posts
car has a cold start problem, but has never left me stranded (it always starts, it just takes it a few tries). been told it needs an IAC and AAC valves
I think I'd start there...
:thumbup:
 

·
DNE's VZR Conversion
Joined
·
6,079 Posts
MrEous said:
I think I'd start there...
:thumbup:
agreed ! if you need FSM and stuff i think i have one laying around but me and sunny can help you out ( mostly sunny cuz he my personal mechanic for the most part hehehe ) :thumbup:
 

·
Registered
Joined
·
0 Posts
My advice is to buy a 91-95 300ZXTT. It's a Nissan, and you'll loove it! But then again, I AM biased. :D
 

·
DNE's VZR Conversion
Joined
·
6,079 Posts
KaMiKaZeE said:
My advice is to buy a 91-95 300ZXTT. It's a Nissan, and you'll loove it! But then again, I AM biased. :D
ya we know you are :thumbup: :fluffy:
 

·
Registered
Joined
·
0 Posts
well since there dont seem to be many other Z guys here, I figure I gotta rep 'em as hard as I can until some other Z's show up and we can take over, lol.
 
1 - 14 of 14 Posts
Top