Nissan Forum banner

1 - 10 of 10 Posts

·
Registered
Joined
·
54 Posts
Discussion Starter #1
hey i think we should gather the nissans together for a meet. what do u think? :thumbup: :cheers:
 

·
Registered
Joined
·
54 Posts
Discussion Starter #3
hey didnt i meet u at hess b4?
 

·
Registered
Joined
·
54 Posts
Discussion Starter #5
omfg!omfg! holt shit!!!!!!! dude u got a sr20det in the 85 omg thats fucking bad ass. is it done yet? i wanna see. oh and hey theres a dude in newville that can street tune the safc. an did i say omfg yet,lol
 

·
Registered
Joined
·
54 Posts
Discussion Starter #6
hey man i saw u tonight. i was gona chase u down but i had to take a friend home. i was behind u but there was a cop beside u so i couldnt punch it,lol
 

·
Registered
Joined
·
96 Posts
yo id be down for meet man, i live in Millersburg which is like a half hour north of harrisburg
 

·
Registered
Joined
·
54 Posts
Discussion Starter #8
cool. where gonna get this goin. and yea there is a couple of us meeting this fri on the pike at walmart. feel free to join. i also havea thread on b15sentra.net
 

·
OT's E-Referee
Joined
·
904 Posts
I'm gonna set one up sometime in June most likely but not sure when. My friend Matt works at a shop in westminster and was gonna get permission from his boss for us to meet there but I'm waiting for him to ask and find out when works so him and I can set a date and then I will start a fresh thread with the date in the title. The only other option would be to rent a pavillion somewhere here but then I'd have to ask people to pay to come to the meet and I'd rather not do that. Matt promised me by this weekend he'd find out so hopefully I'll be able to post it by sunday so we can get the ball rolling and get a good turn out. Last year was 4 including myself which was better than none but I'm hoping to get a better turnout this year and also turn this into an annual thing. You guys will know as soon as I do.

Mitch
 

·
Registered
Joined
·
54 Posts
Discussion Starter #10
well shit lets do it
 
1 - 10 of 10 Posts
Top